DUCATO FURGON

DUCATO FURGON

KIVITELEK ÉS TEHERBÍRÁS
Számos kombinációs lehetőség, végtelen számú szállítási megoldás

DUCATO FURGON
DUCATO FURGON

Kínálati ár: 5.303.000 Ft-tól

Típusai:

1. Furgon
Tágas raktér, nagy kapacitás

  • 3 tengelytáv, 4 hossz, 3 magasság
  • 8 különböző raktérfogat, 8 - 17 m3
  • 3 különböző oldalsó tolóajtó és hátsó ajtó méret
  • Össztömeg: 3000 - 4250 kg
  • Teherbírás: 1155 - 2035 kg
  • Maximális megengedett terhelés az első tengelyen: akár 2100 kg
  • Maximális megengedett terhelés a hátsó tengelyen: akár 2500 kg
  • 2 különböző mechanikai felépítés: Ducato és Ducato Maxi megerősített felfüggesztéssel és 16”-os kerekekkel.

2. Duplakabinos furgon
Úgy tervezték, hogy csapata kényelmesen elférjen

  • 3 hossz, 2 magasság
  • 7 utas szállítására alkalmas két sorban elhelyezett ülések
  • Össztömeg: 3300 - 3500 kg
  • Teherbírás: 1480 - 2880 kg
  • Raktérfogat: 3.6 - 8.3 m3
  • Úgy tervezték, hogy a teljes csapat kényelmesen elférjen.
  • Csövek tárolására alkalmas, 1,1 méteres tárolórekesz a hátsó ülések alatt

3. Platós alváz
Praktikus, tágas és kényelmes

  • 4 tengelytáv, 5 hosszúság
  • 2 kabintípus, szimpla és dupla kabin
  • Össztömeg: 3000 - 4250 kg
  • 2100 kg maximális engedélyezett teherbírás az első tengelyen és 2500 kg a hátsó tengelyen
  • 8 platóméret: 4.9 - 8.5 m2
  • 2 különböző mechanikai felépítés: Ducato és Ducato Maxi megerősített felfüggesztéssel és 16”-os kerekekkel

4. 3-irányú billenőplató
A modellt a Fiat Professional tervezte, építette és annak minőségét garantálja.

  • 2 tengelytáv
  • Össztömeg: 3300 - 3500 kg
  • Teherbírás: 927 - 1162 kg
  • A billenő plató mérete: 5.1 - 6.8 m2
  • A legszélsőségesebb munkakörülményekhez tervezett, ellenálló acél szerkezet

Raktér
A Ducato erőssége

Furgon
A négyzet alapú, egyenletes kialakítású raktér maximálisan kihasználható:

  • hossza 267 - 407 cm,
  • magassága 166 -217 cm,
  • a kerékdobok közötti szélesség pedig 142 cm, így a 120 cm-es Euro raklapok gyorsan és könnyen felrakodhatók.
  • a padló ellenálló furnér bevonattal védhető
  • a belső fal hőformázott, műanyag lemezekkel lett bevonva
  • a raktér oldalán elhelyezett 4 biztosító kampó és a padlón található számos rögzítési pont lehetővé teszi a rakomány rögzítését
  • a belső tér világítását a mennyezeten elhelyezett 15 wattos égők biztosítják - opcióként rendelhető továbbá egy 12 V-os csatlakozó, valamint elemlámpaként leszerelhető raktérvilágítás.

A raktér és az utastér közötti elválasztó fal lemezelt vagy elhúzható üvegablakos változatban rendelhető.

Platós alváz
Az ellenálló és megbízható síkágy előállítása modern anyagok és korszerű technológiák felhasználásával történik:

  • a 2 m széles és 2,8 - 4,2 m hosszú plató skandináv fából készül és fenol gyantával kerül bevonásra a fokozott tapadás és kopásvédelem érdekében.
  • a lépcsőkkel ellátott oldallemezek alumíniumból készülnek, így nem torzulnak, könnyűek és kialakításuk 40 cm magas rakomány szállításához lett optimalizálva.

A plató felszíne: 4,9-8,5 m2.

3-irányú billenőplató
Az ellenálló és megbízható eredeti síkágyakat úgy tervezték, hogy a legszélsőségesebb körülmények között is megkönnyítsék a munkát:

  • A 2 m széles, 2,5 - 3,3 m hosszú plató erős acélból készül.
  • A lépcsővel ellátott, ellenálló alumínium oldallemezek 39 cm magasak.

A plató felszíne: 5,1-6,8 m2.

Rugalmasság
Hivatalos felépítménygyártók által készített személyre szabott megoldások

Teljesen felszerelt mobil műhely furgonjában
A helyszíni technikai és mechanikai segítségnyújtás megkönnyítése céljából a furgon alumínium rakodóemelvénnyel és belső polcokkal szerelhető fel.
 
Hűtő és izoterm kivitel
A Ducato rendelhető a vonatkozó jogszabályoknak megfelelő, étel vagy gyógyszer szállítására alkalmas, hőszigetelt kivitelben, hűtéssel vagy anélkül.

HOZZÁFÉRHETŐSÉG
Az áru berakodásakor most a raktér utolsó centiméterét is kihasználhatja
Az oldalsó tolóajtók, kiviteltől függően, 2 szélességben, (1075 és 1250 mm) és 2 magasságban (1485 és 1755 mm) rendelhetők.
 
További jellemzők

  • a tolóajtó felső sínét úgy tervezték, hogy megkönnyítse az ajtó nyitását és zárását.
  • a bőröndök fogantyújára emlékeztető kilincsek használata kényelmes.

Kérésre rendelhető egy második oldalsó tolóajtó - a jármű jobb oldalára.
 
A hátsó ajtón keresztül a raktér rendkívül könnyen elérhető: 

  • a normál tetős változaton az ajtó több, mint 1,5 m magas, a középmagas tetős változaton majdnem 1,80 m, a magas tetős változaton pedig a rekordnak számító 2 m-t is meghaladja.
  • az ajtók 180°-os és 250°-os szögben is nyithatók, hogy a jármű a szűkebb helyeken is könnyen megkerülhető legyen.

Pneumatikus hátsó felfüggesztés

A pneumatikus hátsó felfüggesztés  mindig egy szintben tartja a járművet, függetlenül a rakomány tömegétől és elrendezésétől, és fokozott biztonságot és kényelmesebb vezetést garantál.
A felfüggesztés lehetővé teszi, hogy parkolás közben változtassa a jármű padlómagasságát, hogy így:

  • megkönnyítse a rakodást,
  • csökkentse a rakodórámpa meredekségét vagy megkönnyítse a jármű áthaladását egy akadály felett.


MOTOROK

115 MultiJet Euro 5+
A leggazdaságosabb és leginkább környezetbarát kialakítású motor: tökéletes akár könnyebb, akár nehezebb rakományokhoz szállításához, valamint közeli- és közepesen távoli városi és városon kívüli közlekedéshez.
Hengerűrtartalom: 1956 cm3
Max. teljesítmény: 115 Le/85 kW 3700 ford/percen
Max. nyomaték: 280 Nm 1500 ford./percen 
• Elektronikusan vezérelt Common Rail MultiJet II közvetlen befecskendezés turbófeltöltővel és töltőlevegő hűtővel
Hűtőcsatornával ellátott dugattyúk a nagyobb nyomaték eléréséhez.
Könnyű és gazdaságos: mindössze 180 kg a garantáltan alacsony üzemanyag-fogyasztás és nagyobb teljesítmény érdekében.
5-fokozatú manuális váltó.
Kötelező szerviz 48 000 kilométerenként.
Végsebesség: 138-148 km/óra*
NEDC fogyasztás: 6,3-6,8 l/km*
CO2 kibocsátás: 165-179 g/km*

130 MultiJet Euro 5+
Rugalmasság, könnyű vezetés és optimális indulás nagy terhelés mellett is: az ideális motor vegyes használathoz minden körülmény között.
Hengerűrtartalom: 2287 cm3
Max. teljesítmény: 130 Le/96 kW 3600 ford/percen
Max. nyomaték:320 Nm 1800 ford./percen
Elektronikusan vezérelt Common Rail MultiJet II közvetlen befecskendezés turbófeltöltővel és töltőlevegő hűtővel.
Hűtőcsatornával ellátott dugattyúk a nagyobb nyomaték eléréséhez.
Rendelhető Start&Stop rendszerrel is.
Alacsony fenntartási költségek, nagy teljesítmény és termelékenység.
Alacsony károsanyag-kibocsátás: EGR (Kipufogógáz  Visszavezetés)  szeleppel és DC Motorral ellátott rendszer a kipufogó gázok részleges visszavezetése érdekében.
6-fokozatú manuális váltó.
Rendelhető Comfort-Matic robotizált váltóval is.
Kötelező szerviz 48 000 kilométerenként.
Végsebesség: 145-155 km/óra*
NEDC fogyasztás: 6,2-7,1 l/100 km*
CO2  kibocsátás: 153-186 g/km*

150 MultiJet Euro 5+
Még több erő és nyomaték az azonnali reakció és a lenyűgöző teljesítmény érdekében, optimális egyensúly teljesítmény és fogyasztás között és csökkentett károsanyag-kibocsátást. 
Hengerűrtartalom: 2287 cm3
Max. teljesítmény: 148 Le/109 kW 3600 ford/percen
Max. nyomaték: 350 Nm 1500 ford./percen
Elektronikusan vezérelt MultiJet II Common Rail tipusú közvetlen befecskendezés, változó geometriájú turbó- feltöltővel és levegőhűtővel.
Hűtőcsatornával ellátott dugattyúk a nagyobb nyomaték eléréséhez.
Rendelhető Start&Stop rendszerrel is.
Alacsony károsanyag-kibocsátás: EGR (Kipufogógáz  visszavezetés)  szeleppel és DC Motorral ellátott rendszer a kipufogó gázok részleges visszavezetése érdekében.
6-fokozatú manuális váltó.
Rendelhető Comfort-Matic robotizált váltóval is.
Kötelező szerviz 48 000 kilométerenként.
Végsebesség: 152-162 km/óra*
NEDC fogyasztás: 6,2-7,1 l/100 km*
CO2  kibocsátás: 164-186 g/km*

180 MultiJet Power Euro 5+
A kínálat legerősebb 4-hengeres motorja, kategóriája legnagyobb teljesítményével. Rugalmasság, vezetési kényelem, termelékenység és csendes működés elegendő teljesítménnyel párosítva bármilyen használathoz. 
Hengerűrtartalom: 2999 cm3
Max. teljesítmény: 177 Le/130 kW 3500 ford/percen
Max. nyomaték: 400 Nm 1400 ford./percen
Elektronikusan vezérelt MultiJet Common Rail tipusú közvetlen befecskendezés, változó geometriájú turbó- feltöltővel és levegőhűtővel.
Hűtőcsatornával ellátott dugattyúk a nagyobb nyomaték eléréséhez.
Alacsony károsanyag-kibocsátás: EGR (Kipufogógáz Visszavezetés) szelep a kipufogógázok részleges visszavezetése érdekében.
6-fokozatú manuális váltó.
Rendelhető Comfort-Matic robotizált váltóval is.
Kötelező szerviz 48 000 kilométerenként.
Végsebesség:165-171 km/óra*
NEDC fogyasztás: 7,7-8,9 l/100 km*
CO2 kibocsátás: 203-236 g/km*
 
*függ a kiviteltől és a verziótól