FIORINO FURGON
FIORINO FURGON
FIORINO FURGON

Kínálati ár:

Bőséges hely és sokoldalúság
Akár 2,8 m3 kihasználható raktérfogat
Külső méreteinek köszönhetően fürge és kiválóan manőverezhető
A Fiorino: 3,957 m hosszú, 1,716 m széles és 1,721 m magas.

Meglepően tágas raktér
1,52 m hosszú – amely az utasülés lehajtásával akár 2,49 m-re is növelhető - 1,18 m magas, 1,47 m széles, a kerékdobok közötti távolság pedig 1,04 m;
Raktérfogat: 2,5 m3 - 2,8 m3 lehajtott utasüléssel;
Az első utasülés lehajtható  és a válaszfal elforgatható – Opcióként rendelhető
Lehajtott állapotban a háttámla praktikus kartámaszként használható
Az ülés egészen a raktér szintjéig lehajtható, így egyenletes rakodófelület hozható létre.

KÖNNYŰ HOZZÁFÉRÉS
Egyszerű be- és kirakodás
A raktér egyszerűen és kényelmesen hozzáférhető:

  • Hátulról egy (40/60 arányban osztott) kétszárnyú ajtó biztosít hozzáférést, melynek szárnyai akár 180°-ban is kihajthatók, így a csomagtérnyílás szélessége az 1140 mm-t, magassága pedig akár az 1060 mm-t is eléri.
  • A széles tolóajtóknak köszönhetően könnyen hozzáfér a rakományához: az ajtók szélessége 644 mm, magassága 1041 mm.
  • Az oldalsó tolóajtó tökéletesen egybeolvad az oldalpanellel és a függőleges állású, külső kilincsnek köszönhetően bármelyik kézzel rendkívül könnyen nyitható.
  • A jármű raktérküszöb magassága kevesebb, mint 53 cm, így a ki- és berakodás randkívül kényelmes.

A modell 2 tolóajóval is rendelhető. Az SX verzión a jobb oldali tolóajtó a szériafelszereltség részét képzi.

Válaszfal
Az utastér és raktér elválasztására többféle válaszfallal szerelheti fel járművét.
Rögzített válaszfalak: lemezelt (széria), üvegezett – középen elhelyezett ablakkal - változatok;  az utóbbi  típus lehetővé teszi a rakomány stabilitásának egyszerűbb ellenőrzését.
Osztott, nyitható válaszfal: ez a típus két részre oszlik, a vezető mögötti rész rögzített, míg a jobb első utasülés mögötti rész kihajtható. Amikor az utasülés teljesen lehajtott állapotban van, a válaszfal jobb oldali része elfordítható, hogy oldalról védje a vezetőt. Ennek előnyei:
körülbelül 1 m-rel hosszabb teljes raktérhossz (maximális hossz összesen kb. 2.5 m)
0,3 m3 -rel, 2,8 m3 -re megnöveli a raktérfogatot.

Nagyobb teherbírás
A dízelmotorral felszerelt változatok teherbírása alap esetben 610 kg, de opcionálisan a 660 kg-ot is elérheti. 
A raktér több különálló nyíláson keresztül is hozzáférhető. (Változattól függően széria vagy opció.)
Mivel az első és hátsó ajtók zára egymástól független, a rakteret akkor is használhatja, ha a vezetőfülke zárva van. Így nagyobb biztonságban végezheti a be- és kirakodási műveleteket. (Széria bizonyos változatok esetében).
Elemlámpaként kiemelhető raktérvilágítás (opció)      
A raktér oldalfalán elhelyezett  lámpa:

  • a foglalatba helyezve hagyományos plafonvilágításként működik,
  • leszerelve azonban praktikus zseblámpaként használható.
  • Opcióként rendelhető.

Szintén külön rendelhető egy a raktérben elhelyezett, rendkívül praktikus 12 V-os aljzat. (opció)      


MOTOROK

1.4 8v Euro 6
Erős, megbízható, gazdaságos és könnyen karbantartható. Mindemellett csendes és környezetbarát, így ideális a kisebb szállításokra a történelmi városközpontokban.
Hengerűrtartalom: 1360 cm3
Max. teljesítmény: 73 LE/54 kW 5200 ford./percen
Max. nyomaték: 118 Nm 2600 ford./percen
A visszafolyó nélküli, elektronikusan vezért, fázishelyes, szekvenciális Multipoint befecskendezés hatékonyabb teljesítményt és kormányozhatóságot, valamint minimális szintű fogyasztást és károsanyag-kibocsátást biztosít.
Végsebesség: 157 km/óra
NEDC fogyasztás: 6,4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 148 g/km

1.4 Fire Natural Power Euro 6
A metán és benzin üzemű kettős üzemanyagrendszer kiváló kezelhetőséget és kimagasló teljesítményt biztosít.
Hengerűrtartalom: 1368 cm3
Max. teljesítmény: 70 LE / 51 kW 6000 ford./percen (metán üzem esetén)
Max. nyomaték: 104 Nm 3000 ford./percen (metán üzem esetén)
Fázishelyes, szekvenciális Multipoint befecskendezés változó szelepvezérléssel
Az első szerviz 30 000 km után esedékes.
5-fokozatú manuális váltó
A két független üzemanyagrendszerrel felszerelt motor alapvetően metángázzal működik, majd a metángáz kifogyása után automatikusan benzines üzemre vált.
A jármű teljes hatótávolsága hozzávetőleg 960 km (melyből 300 km metángázzal tehető meg).
Metán tank kapacitása: 13,2 kg
Végsebesség: 149 km/óra
NEDC fogyasztás: 6,8/4,4* l / 100 km
CO2 kibocsátás: 158/119* g/km
(* metán üzem esetén)

1.3 MultiJet2 80 LE Euro 6
Ez a gazdaságos és kényelmes Euro 5+ besorolású motor egyaránt tökéletes városi használatra és az autópályákra: a teljesítmény és a komfort igazi ötvözete.
Hengerűrtartalom: 1248 cm3
Max. teljesítmény: 80 LE
Max. nyomaték: 200 Nm 1500 ford./percen
A rendszer részét képzi a második generációs MultiJet befecskendezési rendszer, a DPF részecskeszűrő, valamint opcionálisan a Start&Stop rendszer, mely leállítja a motort, ha a jármű rövid ideig egyhelyben áll, majd a kuplung lenyomásakor automatikusan beindítja azt, így csökkentve a gépjármű fogyasztását.
Elektronikusan vezérelt Common Rail Multijet közvetlen befecskendezés, turbófeltöltővel és levegőhűtővel
Rendelhető Comfort-Matic 5-fokozatú, robotizált váltóval is.
Szervizintervallum: 35 000 km
Végsebesség: 162 km/óra
NEDC fogyasztás: 4,4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 115 g/km

1.3 16v MultiJet2 95 LE Euro 6
Nagyobb teljesítmény és nyomaték a 75 Le-s változattal megegyező fogyasztás és károsanyag-kibocsátási szint mellett.
Hengerűrtartalom: 1248 cm3
Max. teljesítmény: 95 LE/70 kW 4000 ford./percen
Max. nyomaték: 200 Nm 1500 ford./percen
A rendszer részét képzi a második generációs MultiJet  befecskendezési rendszer, a DPF részecskeszűrő, valamint opcionálisan a Start&Stop rendszer, mely leállítja a motort, ha a jármű rövid ideig egyhelyben áll, majd a kuplung lenyomásakor automatikusan beindítja azt, így csökkentve a gépjármű fogyasztását.
Elektronikusan vezérelt Common Rail Multijet közvetlen befecskendezés, turbófeltöltővel és levegőhűtővel
Rendelhető Comfort-Matic 5-fokozatú, robotizált váltóval is.
Szervizintervallum: 35 000 km
Végsebesség: 167 km/óra
NEDC fogyasztás: 4,5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 115 g/km